Политика за връщане и възстановяване на суми

Политика за връщане по време на празници

При продукти, закупени от уебсайта на Apline Europe, в случай че денят за връщане съвпадне с празничен ден след изтичане на периода за връщане, срокът за връщане ще бъде удължен в полза на клиента за срока на празника. През този период договорът за продажба остава валиден.

Стандартна политика за връщане

Стандартната политика за връщане е валидна за следните страни: Франция и Испания.

Ето няколко важни неща, които трябва да имате предвид, когато връщате продукт, закупен онлайн от Apline Europe:

  • Разполагате с 14 календарни дни, за да върнете продукт от датата на получаването му.
  • Тази политика важи само за покупки, направени от уебсайтовете на Apline Europe. Уебсайтовете на Apline Europe са: apline.fr, apline.be, apline.ch, apline.it, apline.nl, apline.gr, aplineauto.de, aplineauto.es, apline.hu, apline.bg, apline.hk.
  • Уверете се, че връщате продукта с всички свързващи елементи и инструкции за монтаж, както е бил доставен.

Приемат ли се връщания?

Да, връщанията се приемат.

Къде да доставя върнатия продукт?

Върнатият продукт трябва да бъде доставен на адрес: 4 Route de Bois 18400 Saint-Florent-sur-Cher France. Можете да го доставите сами или чрез куриерска фирма.

В рамките на колко дни мога да върна продукта?

Имате право на безплатно връщане в рамките на 14 дни от датата на получаване на продукта. Прочетете подробностите по-долу за безплатно връщане. Този период се удължава по време на празници.

При какви условия може да бъде върнат продуктът?

  • Кутията не е отваряна.
  • Кутията е отворена, но продуктът е използван много малко.

Има ли такси за възстановяване на запасите?

Не се начисляват такси за възстановяване на запасите, ако продуктът е непокътнат и в състояние, годно за употреба.

Има ли разходи за връщане на дефектен продукт?

Не, не се плащат никакви такси. Клиентът може да поиска безплатна замяна на дефектната част или да върне продукта.

Подал съм грешна поръчка, ще платя ли такса, ако я върна?

Разходите за грешни поръчки са за сметка на клиента. Ако продавачът е предал продукта на куриерската фирма, разходите за доставка са за сметка на клиента. Ако продуктът все още не е предаден на куриера, връщането е безплатно. Като се вземе предвид времето за подготовка на поръчката, клиентът трябва да поиска анулиране на поръчката поради грешна поръчка в рамките на 4 часа след подаването ѝ. В противен случай, ако продавачът е предал продукта на куриера, разходите за връщане ще бъдат за сметка на клиента. Ако клиентът желае да анулира поръчката, преди продавачът да е предал продукта на куриерската фирма, и продавачът не вземе предвид този имейл за уведомяване и все пак изпрати продукта, от клиента няма да се изисква допълнителна такса за доставка за връщане.

Как да върна продукт?

Стъпка 1:

Изпратете имейл на адрес [email protected], съдържащ номера на вашата поръчка.

Примерен тема на имейла: Искам да върна поръчка номер 3004.

Примерно съдържание на имейла: Искам да върна поръчка номер 3004, тъй като не съм доволен от продукта. Моля, изпратете ми имейл известие с инструкции как да направя безплатно връщане.

Примерно съдържание на имейла (2): Искам да върна поръчка номер 3004, тъй като продуктът не е съвместим с моя автомобил. Прилагам няколко снимки, доказващи несъвместимостта. [Приложение 1 Снимка], [Приложение 2 Снимка]. Моля, изпратете ми имейл известие с инструкции как да направя безплатно връщане.

Във връзка с това ваше искане, отправено по имейл, наш представител за обслужване на клиенти ще се свърже с вас относно искането ви за връщане.

Стъпка 2:

Наш представител за обслужване на клиенти ще ви изпрати имейл с инструкции как да ни изпратите продукта.

Стъпка 3:

След като върнатият продукт бъде доставен на адреса за връщане на Apline Europe, се проверява дали отговаря на условията за връщане. Проверка за повреди. Проверява се съдържанието на опаковката на продукта. Ако всичко е наред, връщането се одобрява.

Стъпка 4:

Възстановява се сумата.

Политика за възстановяване на суми

Ако вашето връщане е достигнало до стъпка 4, процесът на възстановяване ще започне незабавно. Процесът на възстановяване зависи от метода на плащане, който сте избрали при създаване на поръчката. Ще получите възстановяване на сумата в рамките на 3 до 5 работни дни след започване на процеса на възстановяване. Ако възстановяването на сумата не е възможно по метода на плащане, който сте избрали при създаване на поръчката, поради причини извън нашия контрол, може да бъдете помолени да предоставите информация за друг метод за възстановяване.

0
    0
    Το καλάθι σας
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο Κατάστημα
      Apply Coupon