Договор за продажба от разстояние

Член 1 – Определения

В тези случаи се прилагат следните определения:

  • Продавач Физическо или юридическо лице, което предлага продукти и/или услуги на клиенти от разстояние.
  • Клиент Физическо лице, което не действа в рамките на своята професионална или търговска дейност и сключва договор от разстояние с продавача.
  • Договор: договор от разстояние, при който задължението за доставка и/или покупка се отлага за цялата гама продукти и/или услуги.
  • Ден: календарен ден.
  • Постоянен носител на данни: Всеки носител, който позволява съхраняването на информация, свързана с личния интерес на клиента или продавача, като позволява съхранената информация да бъде възпроизведена непроменена при необходимост в бъдеще.
  • Право на оттегляне Клиентът има право да се откаже от договора от разстояние в рамките на срока за отказ.
  • Период на оттегляне: Периодът, през който клиентът може да упражни правото си на отказ.
  • Договор от разстояние: Това е договор, сключен от продавача в рамките на система, създадена за продажба на продукти и/или услуги чрез един или повече инструменти за комуникация от разстояние на определено разстояние до сключването на договора.
  • Техники за дистанционна комуникация: Това са инструментите, които позволяват сключването на договора, без да е необходимо клиентът и продавачът да се срещат на едно и също място и по едно и също време.

Член 2 – Предприятие за опаковане и транспорт

  • Име: APLINE EUROPE SARL
  • Адрес на пребиваване и посещение: 4 Route Bois de Ratier 18400 Saint Florent sur Cher / France
  • Телефон: +33 6 21 09 34 30
  • Работно време: От понеделник до петък от 09:00 до 18:00 ч.
  • Адрес на електронна поща: [email protected]
  • СИРЕТ: 910 453 414 000 13
  • ДДС: FR 139 104 534 14
  • Apline Europe SARL носи цялата отговорност за опаковането и изпращането.

Доставчици на платежни услуги

PayPal

Acpa EOOD
Младост-1 Булевард “Андрей Ляпчев” №:71 ап. Офис 6D 1784 СОФИЯ

Apline Asia LTD
Suite C, Level 7, World Trust Tower, 50 Stanley Street, Central Hong Kong

Член 3 – Приложимост

Тези общи условия се прилагат за всяка оферта, направена от продавача, и за всеки договор от разстояние, сключен между продавача и клиента.

Текстът на тези общи условия се предоставя на клиента преди сключването на договора от разстояние. Ако това не е възможно, моля, имайте предвид, че общите условия ще бъдат получени от продавача преди сключването на договора от разстояние и ще бъдат изпратени на клиента при просто поискване във възможно най-кратък срок и безплатно.

В случай че договорът от разстояние се сключва по електронен път преди сключването на договора, текстът на настоящите общи условия може, независимо от предходния параграф, да бъде предоставен на клиента в електронна форма за лесно съхранение от клиента на постоянен носител на данни, а ако това не е разумно възможно преди сключването на договора от разстояние, когато общите условия могат да бъдат договорени по електронен път и ще бъдат предадени по електронен път безплатно или по друг начин при поискване от клиента. За тази информация клиентът може да поиска и допълнителна информация, като се свърже с [email protected].

В допълнение към настоящите общи условия, параграфи 2 и 3 от настоящия договор се прилагат, когато се прилагат други специфични условия за продукта или услугата, а в случай на противоречие с общите условия клиентът трябва винаги да се съобразява с едно от следните предложения: Продавачът прави предложение. Клиентът избира най-подходящото превозно средство от една или повече възможности, предложени от продавача.

Член 4 – Оферта

В съдържанието на офертата трябва ясно да се посочи дали тя е условна или срочна.

Офертата съдържа пълно и точно описание на продуктите и/или услугите. Описанието е достатъчно подробно, за да позволи на клиента да оцени офертата по възможно най-справедливия начин. Ако Продавачът използва изображения, това означава, че те вярно представят предлаганите продукти и/или услуги или представляват продавания продукт. Продавачът не носи отговорност за очевидни грешки в офертата.

Всяка оферта съдържа информация, която показва, че клиентът е напълно наясно със своите права и задължения, произтичащи от приемането на договора. Това се отнася по-специално за следното:

  • Цената включва всички данъци.
  • Всички транспортни разходи.
  • Вид на договора и мерки, които трябва да се предприемат.
  • В случай че правото на оттегляне бъде упражнено.
  • Метод на плащане, доставка или изпълнение на договора
  • Краен срок за приемане на офертата или последна дата, на която цената е валидна
  • В случай че таксите за използване на средства за комуникация се изчисляват по различен начин от основната такса за използваните средства за комуникация, размерът на таксите за междуградска комуникация
  • Дали договорът ще бъде архивиран след приемането му и, ако е така, как клиентът може да поиска това.
  • за да можете да проверите и, ако е необходимо, да коригирате
  • Езици, на които може да бъде подписан този договор
  • Кодекс на поведение на продавача и как клиентът може да го поиска онлайн.
  • Минималната продължителност на договора от разстояние, в случай че сделката отнема много време.

Член 5 – Договор

  • Без да се засягат разпоредбите на член 4, договорът е сключен, когато клиентът приеме офертата и изпълни условията, посочени в настоящия документ.
  • Ако клиентът приеме офертата по електронен път, продавачът незабавно уведомява за приемането на офертата по електронен път. Клиентът може да прекрати договора до момента на потвърждаване на това приемане.
  • В случай на електронен договор продавачът предприема подходящи технически и организационни мерки за защита на електронното предаване на данни и за осигуряване на сигурна уеб среда с SSL. Ако клиентът може да плати онлайн, продавачът трябва да предприеме всички необходими мерки за сигурност.
  • Продавачът може да бъде уведомен дали клиентът е изпълнил задълженията си за плащане съгласно закона, както и за всички факти и важни фактори за законосъобразното сключване на договора от разстояние.
  • Продавачът има право да откаже поръчката или да я подчини на специални условия, при условие че това е ясно посочено.
  • Продавачът е длъжен да предостави продукта или услугата на клиента по такъв начин, че следната информация да може да бъде съхранена в писмен вид или да бъде достъпна на постоянен носител на данни:
    • Адресът на организацията на доставчика, към която клиентите могат да отправят своите жалби.
    • Ясно посочване в кои случаи и как клиентът може да упражни правото си на отказ или правото на отказ няма да бъде упражнено.
    • Обслужване на клиенти и гаранционна информация
    • Данните, посочени в член 4, параграф 3 от настоящите Общи условия, при условие че Продавачите са предали тези данни на Клиента преди подписването на Условията за прекратяване на договора.

Член 6 – Право на оттегляне

  • Клиентът има право да се откаже от този договор в рамките на 14 дни без каквато и да е обосновка.
  • Срокът за отказ от договора е четиринадесет дни, считано от деня, в който вие или трета страна, различна от превозвача, действащ от ваше име, физически получите крайните стоки.
  • За искането за връщане на имейл адреса [email protected] трябва да използвате имейл адреса, който сте посочили по време на поръчката, искания за връщане, направени с друг имейл адрес, различен от посочения в поръчката, няма да бъдат приети. взети под внимание.
  • Уведомяването за прекратяване на договора може да се извърши с писмо, по телефона или чрез WhatsApp.
  • През този период клиентът е длъжен да работи внимателно с продукта и неговата опаковка. В този контекст той трябва само да разопакова продукта или да провери дали иска да го запази.
  • Ако искате да упражните правото си на отказ, трябва да върнете продукта и всички аксесоари, които сте получили, на продавача в оригиналното му състояние и опаковка в съответствие с разумната и ясна информация на продавача.
  • Не се приемат връщания на продукти, за които не е платена таксата за доставка.
  • Стоките трябва да бъдат върнати без забавяне и не по-късно от 14 дни от датата, на която сте ни информирали за решението си.
  • Адрес за връщане: 4 Rote de Bois Ratier, 18400 Saint Florent Sur Cher / France на нашата компания APLINE EUROPE SARL.
  • За да се възползвате от правото си на отказ и връщане, трябва да уведомите товарната компания, че сте получили продукта.
  • При връщане след 14 дни процесът на одобрение се извършва по преценка на APLINE EUROPE SARL.
  • Възстановяването на цената на продукта ще бъде извършено в рамките на 3 до 14 работни дни, след като се потвърди, че върнатият продукт не е повреден.
  • Вие носите цялата отговорност за всяко намаляване на стойността на стоките в резултат на обработка, надхвърляща тази, необходима за определяне на естеството, характеристиките и правилното функциониране на въпросните стоки.
  • Бизнес клиентите (B2B) са изключени от правото на отказ.

Член 7 – Разходи в случай на оттегляне

  • В случай че клиентът се възползва от правото си на отказ, всички разходи по връщането са за сметка на продавача.
  • Ако клиентът е платил сумата, продавачът ще възстанови сумата на поръчката в рамките на 3 до 14 дни след получаване на върнатия продукт.
  • Ако продуктът, върнат от клиента, не отговаря на условията за връщане, може да се наложи такса за доставка и/или възстановяване на стойността.
  • В зависимост от таксите, посочени във фактурата за доставка, могат да бъдат платени до 100 процента.
  • Зареждане на запасите: Максимално 10% от дължимата сума на поръчката.
  • Освен ако не се съгласите за друго, ще възстановим сумата, като използваме същия начин на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция.
  • Във всеки случай това възстановяване няма да ви струва нищо.

Член 8 – Освобождаване от правото на оттегляне

Ако клиентът няма право на отказ, то може да бъде изключено само ако продавачът изрично посочи това в офертата си преди сключването на договора.

Правото на отказ не може да се използва при следните договори:

  • Договори за доставка на изрично персонализирани стоки.
  • Договори за доставка на бързо развалящи се стоки или стоки с изтекъл срок на годност.
  • Договори за доставка на вестници, списания или периодични издания (с изключение на договори за абонамент за тези издания).
  • Договори за доставка на стоки, които не могат да бъдат върнати поради хигиенни или здравни съображения.
  • Договори за доставка след доставка на стоки, които не могат да бъдат отделени от други стоки поради своето естество.
  • Договори за доставка на аудио- или видеозаписи или компютърен софтуер, които се отварят от клиента след доставката.
  • Договори за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, независещи от волята на специалиста, и които могат да възникнат по време на периода на оттегляне.
  • Договори за предоставяне на услуги, чието изпълнение започва след изричен отказ.
  • Договори за спешни и изрично поискани ремонти или поддръжка в дома на клиента в рамките на резервни части и дейности, които са абсолютно необходими за справяне с извънредни ситуации.
  • Договори за предоставяне на услуги по настаняване, транспорт, кетъринг и хотелиерство.
  • Договори за предоставяне на цифрово съдържание, което не се предоставя във физическа форма и чието изпълнение започва, след като клиентът изрично е приел и се е отказал от правото си на отказ.

Бизнес клиентите (B2B) са изключени от правото на отказ. Решението, което ще бъде взето, е по преценка на APLINE EUROPE SARL.

Член 9 – Цена

  • По време на периода на валидност, посочен в офертата, цените на предлаганите продукти и/или услуги не могат да бъдат увеличавани, с изключение на промени в цените, които могат да настъпят поради промени в ставките на ДДС.
  • Увеличения на цените в рамките на 3 месеца след подписването на договора ще бъдат толерирани само ако са причинени от закони или разпоредби.
  • Всички оферти включват законоустановения ДДС.

Член 10 – Съответствие и гаранция

  • Продавачът гарантира, че продуктите и/или услугите ще съответстват на договора, на спецификациите, посочени в офертата, на разумните изисквания за надеждност и/или наличност, както и на правните и/или регулаторните изисквания, приложими към момента на сключване на договора.
  • Продавачът също така гарантира, че, ако е договорено, продуктът е подходящ за употреба, различна от нормалната.
  • Гаранцията на друг продавач, производител или вносител не засяга законовите права и претенции на клиента по договора с продавача.
  • Продавачът изрично не носи отговорност за каквито и да било щети, произтичащи от.
  • Претенции за обезщетение над тези стойности се отхвърлят предварително.

Член 11 – Доставка и изпълнение

  • Продавачът полага максимална грижа при получаването и изпълнението на поръчките за продукти и при оценката на заявките за услуги.
  • Мястото на доставка е адресът, посочен от клиента на компанията, или безопасните места за доставка, определени от куриерите за някои куриери.
  • Ако продавачът е изпратил поръчката по метода на мястото на доставка, клиентът се съгласява да получи продукта на адреса на доставка.
  • Без да се засягат разпоредбите на клауза 4 от предходните условия, дружеството изпълнява приетите поръчки в рамките на подходящ срок и най-късно в рамките на 30 дни, освен ако не е договорено друго.
  • В случай на забавяне на доставката или частично или пълно неизпълнение на поръчката, клиентът ще бъде информиран най-късно в рамките на 30 дни от датата на изпращане на поръчката.
  • В този случай клиентът има право да прекрати договора безплатно и да върне всички платени суми.
  • В този случай APLINE EUROPE SARL ще предостави на клиента кодове за отстъпка в размер на 5 % – 10 % – 20 %, за да гарантира удовлетвореността на клиента.
  • В случай на отказ от договора съгласно предходния параграф продавачът възстановява платената сума на клиента най-късно в срок от 30 дни от датата на отказа.
  • Ако поръчаният продукт не може да бъде доставен, продавачът трябва да се опита да достави нов продукт. Трябва да бъде ясно и недвусмислено посочено, че новият продукт се доставя най-късно при доставката.
  • Правото на отказ не може да бъде изключено за модифицирани продукти. Разходите за връщане са за сметка на продавача.
  • Освен ако изрично не е уговорено друго, продавачът носи риска от повреда и/или загуба на стоките до момента, в който стоките бъдат доставени на клиента или на лицето, предварително уведомено от продавача.

Член 12 – Продължителност на сделките

  • Клиентът може да прекрати безсрочния договор по всяко време, като отправи най-малко едномесечно предизвестие, в което се посочват приложимите правила за прекратяване.
  • Продължителността на договор за фиксиран период е максимум 2 години. Ако се признае, че мълчанието на клиента може отдалечено да удължи договора, договорът се счита за подновен като безсрочен договор, а периодът на предизвестие след подновяването на договора е максимум един месец.

Член 13 – Плащане

  • Ако клиентът трябва да извърши плащането чрез банков превод по разплащателната сметка, дължимата от него сума трябва да бъде платена в рамките на 14 дни след подаването на поръчката, освен ако не е договорено друго. Ако преводът не бъде направен в рамките на 14 дни, поръчката ще бъде автоматично анулирана.
  • Плащането се извършва с кредитна/дебитна карта или PAYPAL веднага след покупката.
  • При договора за услуги този период започва да тече от получаването на клиента. Договорът трябва да бъде одобрен от двете страни.
  • Клиентът е длъжен незабавно да уведоми продавача за всякакви неточности в предоставените или посочените данни за плащане.
  • В случай на неплащане от страна на клиента, продавачът си запазва правото да претендира за разумни разходи, за които предварително е уведомил клиента в рамките на информацията, предоставена от законовите разпоредби.

Член 14 – Система за подаване на жалби

  • Продавачът е създал механизъм за подаване на жалби, който е достатъчно публично оповестен, и ще разглежда жалби в съответствие с този механизъм.
  • Оплакванията относно изпълнението на договора трябва да бъдат съобщени на продавача възможно най-скоро след като клиентът е установил дефектите, след подробно и точно обяснение.
  • Жалбите до продавача трябва да бъдат разгледани в рамките на 14 дни от датата на изпращане на фактурата. Ако обработката на жалбата отнеме твърде много време, продавачът ще изпрати жалбата в рамките на 14 дни, като посочи получаването и крайния срок, в който клиентът може да очаква по-подробен отговор.
  • Ако жалбата не може да бъде разрешена по взаимно съгласие, възниква спор, който може да бъде предявен.
  • В най-лошия случай, ако не успеем да разрешим жалбата ви, можете да подадете жалбата си до Комитета за разрешаване на спорове чрез европейската платформа за ОРС.

Член 15 – Спорове

Френското право се прилага изключително за договорите между продавача и клиента, за които се прилагат тези общи условия.

0
    0
    Το καλάθι σας
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο Κατάστημα
      Apply Coupon