При продукти, закупени от уебсайта на Apline Europe, в случай че денят за връщане съвпадне с празничен ден след изтичане на периода за връщане, срокът за връщане ще бъде удължен в полза на клиента за срока на празника. През този период договорът за продажба остава валиден.
Стандартна политика за връщане
Стандартната политика за връщане е валидна за следните страни: Франция и Испания.
Ето няколко важни неща, които трябва да имате предвид, когато връщате продукт, закупен онлайн от Apline Europe:
Приемат ли се връщания?
Да, връщанията се приемат.
Къде да доставя върнатия продукт?
Върнатият продукт трябва да бъде доставен на адрес: 4 Route de Bois 18400 Saint-Florent-sur-Cher France. Можете да го доставите сами или чрез куриерска фирма.
В рамките на колко дни мога да върна продукта?
Имате право на безплатно връщане в рамките на 14 дни от датата на получаване на продукта. Прочетете подробностите по-долу за безплатно връщане. Този период се удължава по време на празници.
При какви условия може да бъде върнат продуктът?
Има ли такси за възстановяване на запасите?
Не се начисляват такси за възстановяване на запасите, ако продуктът е непокътнат и в състояние, годно за употреба.
Има ли разходи за връщане на дефектен продукт?
Не, не се плащат никакви такси. Клиентът може да поиска безплатна замяна на дефектната част или да върне продукта.
Подал съм грешна поръчка, ще платя ли такса, ако я върна?
Разходите за грешни поръчки са за сметка на клиента. Ако продавачът е предал продукта на куриерската фирма, разходите за доставка са за сметка на клиента. Ако продуктът все още не е предаден на куриера, връщането е безплатно. Като се вземе предвид времето за подготовка на поръчката, клиентът трябва да поиска анулиране на поръчката поради грешна поръчка в рамките на 4 часа след подаването ѝ. В противен случай, ако продавачът е предал продукта на куриера, разходите за връщане ще бъдат за сметка на клиента. Ако клиентът желае да анулира поръчката, преди продавачът да е предал продукта на куриерската фирма, и продавачът не вземе предвид този имейл за уведомяване и все пак изпрати продукта, от клиента няма да се изисква допълнителна такса за доставка за връщане.
Как да върна продукт?
Стъпка 1:
Изпратете имейл на адрес [email protected], съдържащ номера на вашата поръчка.
Примерен тема на имейла: Искам да върна поръчка номер 3004.
Примерно съдържание на имейла: Искам да върна поръчка номер 3004, тъй като не съм доволен от продукта. Моля, изпратете ми имейл известие с инструкции как да направя безплатно връщане.
Примерно съдържание на имейла (2): Искам да върна поръчка номер 3004, тъй като продуктът не е съвместим с моя автомобил. Прилагам няколко снимки, доказващи несъвместимостта. [Приложение 1 Снимка], [Приложение 2 Снимка]. Моля, изпратете ми имейл известие с инструкции как да направя безплатно връщане.
Във връзка с това ваше искане, отправено по имейл, наш представител за обслужване на клиенти ще се свърже с вас относно искането ви за връщане.
Стъпка 2:
Наш представител за обслужване на клиенти ще ви изпрати имейл с инструкции как да ни изпратите продукта.
Стъпка 3:
След като върнатият продукт бъде доставен на адреса за връщане на Apline Europe, се проверява дали отговаря на условията за връщане. Проверка за повреди. Проверява се съдържанието на опаковката на продукта. Ако всичко е наред, връщането се одобрява.
Стъпка 4:
Възстановява се сумата.
Политика за възстановяване на суми
Ако вашето връщане е достигнало до стъпка 4, процесът на възстановяване ще започне незабавно. Процесът на възстановяване зависи от метода на плащане, който сте избрали при създаване на поръчката. Ще получите възстановяване на сумата в рамките на 3 до 5 работни дни след започване на процеса на възстановяване. Ако възстановяването на сумата не е възможно по метода на плащане, който сте избрали при създаване на поръчката, поради причини извън нашия контрол, може да бъдете помолени да предоставите информация за друг метод за възстановяване.
4 Route de Bois Ratier, 18400 Saint Florent Sur Cher / Франция
Работно време: 09:00 – 18:00ч
Работни дни: понеделник – петък
Apline EU France: apline.fr
Apline EU Spain: aplineauto.es
Apline EU Germany: aplineauto.de
Apline EU Italy: apline.it
Apline EU Netherland: apline.nl
Apline EU Switzerland: apline.ch
Apline EU Belgium: apline.be
Apline EU Greece: apline.gr
Apline EU Bulgaria: apline.bg
Apline EU Hungary: apline.hu
Всички права върху съдържанието, изображенията и видеоклиповете, публикувани на нашия уебсайт, са запазени. Те не могат да бъдат копирани, възпроизвеждани или показвани на друг уебсайт.
Платежната система PAYPAL използва собствена инфраструктура. Ние не съхраняваме данни за карти.
С навигирането на нашия уебсайт се счита, че сте прочели политиката за поверителност и потвърждавате, че приемате нейните условия.
Кредитна карта, дебитна карта, Paypal
Сигурна криптирана връзка. 256-битов SSL.